14 Ekim 2012 Pazar


 
 
 

8 yorum:

  1. vallahi tamam yahuu..
    tam not :)

    hani sırf bir şey söylemiş olmak için söyleyeceğim şimdi
    topaçlara laf yok
    tamadır ;)

    nazarlıklı tezgaha bir adım daha yaklaşıp geniş açı girsen arka plandaki dikkat dağıtan nesneler girmese kadraja olur muymuş?
    olurmuş ama şart değil :)

    tavandan sarkan süsü çektiğin karede arka plandaki kapı haifif eğri ya
    o tam dik olsa nefis
    alan derinliği falan harika kullanılmış
    basit bir fotoşopa baka o da
    zaten o çizgileri çekerken tam doğru çekmek neredeyse imkansız :)

    kuru yemiş tezgahı için de yarım kalan yazıyı kadraj dışı bırakacak kadar bir crop
    göz yazıyı okuyup tamamlamaya programlı imiş, bu yüzden fotoğrafta yazı kullanmak çok dikkat istermiş
    öyle diyor ustalar

    ama genel sonuç şu ki
    nefis ayol :)

    YanıtlaSil
  2. Canım dikkat çektiğin şeyler belki de bilmeden dikkatimi çeken şeylerdi biliyor musun?
    Heheyyttt en azından ustanın gördüğü hataları görebiliyorum

    YanıtlaSil
  3. yakında topumuzu sollar geçersin aha yazdım buraya
    demedi deme :)

    YanıtlaSil
  4. Çok da güzel pek de güzel eferim. kadraj neyim fevkalade emme siyah beyazlarda bi kontrast problemi var sanırsam. çok tek renk, çok gri. hani kontrastı az daha yükseltsen böyle iki uç arasındaki fark az daha belirgin olsa son derece şukela olcak. şu flu olayını da iyi yapmışın.

    YanıtlaSil
  5. yupiiii uzamnlar sırayla beğeniyor kim tutar beni beee

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel kareler Ebrucuğum :) İnsan bir kere bulaşınca fotoğraf işine, her şeyi kadrajlar oluyor :) Devam.. eline ve gözüne sağlık.. sevgiler,

    YanıtlaSil
  7. Özlemiştim güzel fotoğraflarını,gelip dolaştım,tekrar baktım.Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil